9 juni 2008

Så trött

Det har hänt mycket sen jag skrev sist. Förra veckan firade jag mest varje dag. Förra tisdagen var jag till Stockholm på en studentmottagning. Sen i onsdag var jag och fick diplom för min magisterexamen, drack vitt vin i värmen och var i fin form före middagen. I torsdags firades sen examen på riktigt. Fick mail av min lärare på eftermiddagen som skrev att uppsatsen var godkänd. Så efter ett knytkalas firade jag till tre på natten och kom sen knappt upp ur sängen i fredags. Men kul var det. I helgen har vi firat Martin som har fyllt år.

Träffade Gustav i lördags, lillplutten har hunnit bli 6 veckor gammal. Så söt, fick lite bra bilder (men jag har som vanligt inte orkat ladda över bilderna till datorn).

Och idag har jag börjat jobba. Kul att vara tillbaka på ett ställe där jag redan känner flera. Men efter en händelserik dag så känner jag mig trött. Ska putta ner maten i matlådan och krypa ner i sängen.

Inga kommentarer: