10 mars 2009

En bra dag

I dag har varit en riktigt bra dag. Jag har ju som sagt spenderat den i stockholm med syster. Lite shopping blev det. Berlocken/hängsmycket från pilgrim som jag bloggade om för ett tag sedan, pärlor från pärlshoppen i sturegallerian, en kudde från Lagerhaus.



Men sen fick jag ju födelsedagspresenter också, en lykta i fattigmanssilver från Iniska och en ljuslykta från Ittala, i den nya vårgröna färgen.



Av mamma och papppa, mormor och farmor och farfar fick jag kuvert. Så för innehållet i dem ska jag klicka hem ett nytt fint mackro objektiv. Här ska det tas fina porträtt bilder och så ska jag krypa i rabatter i sommer och ta underbara blombilder.



En underbar dag helt enkelt. Nu ska jag bara göra ett armband. Och sen sova tidigt för imorgon ska jag jobba.

bild från Ittala och cyberphoto.

Inga kommentarer: