6 maj 2009

Min lunch

Jag har en hel timmes lunch nuförtiden och eftersom att jag jobbar nere på stan så brukar det bli en liten runda mest var och varannnan dag. Idag blev det mest inredningsaffärer.



Vackra espressokoppar inne på Trolltyg.





Det är ju alltid smidigast med plast tillbringare även om det inte är lika snyggt som glas. Men dessa var fina. Också inne på trolltyg.



Jag är svag för grönt glas. Denna lilla vas skuylle passa fint hemma.



Vidare in på Hemtex. Här hittade jag en vacker gul kudde. Är inne i en gulperiod just nu. Skulle tom kunna tänka mig en orange färgklick. Ingen pastell här hemma i vår!



En ny grön och turkos pläd kanske?



Och sist men inte minst - ett skoställ från Household.

Bilderna är ju inte jättebra men mobilkameran fick göra jobbet idag. Det var verkligen ett trevligt avbrott i en vanlig, ganska hektisk arbetsdag.

Inga kommentarer: