22 mars 2010

egodag

I dag har jag semester. En riktig ego dag. Efter en sovmorgon och en kopp kaffe i solen på balkongen så gick jag upp till Gränby.

Det är inte varje dag som är så här lugn och skön. För det mesta jobbar jag ju minst 8 timmar. Så idag har jag verkligen kopplat av med ansiktsmask och nymålade naglar. Det är viktigt att inte glömma bort sig själv.

Jag köpte en kruka med påskliljor också. Blomman hjälper verkligen till att skapa lite vårkänslor.





Sen har jag ju faktiskt möblerat om i hallen också. Jag lämnade väggen grön. Den får vara så tillsvidare, i väntan på den perfekta tapeten eller färgen. Byrån är som fastkilad mellan ett element och ett eluttag.

1 kommentar:

Hanna sa...

Jag lackar också naglarna var och varannan dag..
Vilken färg målar du? Det sägs att det är inne med blått men jag vet inte ja..