25 oktober 2011

att förändra med konst

Det har tillkommit en del tavlor på sista tiden här hemma. Dels dessa två, men också några egna tavlor med olika fotomotiv. Fjätilstavlan kommer från Hagedornhagen och finns att köpas här. Och den väldigt tjusiga citattavlan är från Ylva Skarp. Äntligen finns den min ägo.


Tyvärr har ju hösten och mörkret kommit nu så det är inte riktig läge att ta snygga bilder här hemma på kvällarna. Den här bilden togs för någon vecka sedan och ja, det har ju redan förändrats. :-)

Jag passade på att skriva ut lite foton och rama in också.


Med foton från Gotland, hemma, London, farmor & farfar, London, London, Nice, Gotland och Prag. Alla i samma fina färgskala.

Och appropå foton så längtar jag verkligen tills imorgon, då får jag förhoppningsvis mina två senaste fotoböcker. Är så himla nyfiken på hur resultatet ska bli. Jag återkommer med en rapport.

Inga kommentarer: