11 mars 2012

Underbar helg

Jag har haft en alldeles underbar helg och har firat min 28e födelsedag i dagarna tre. I fredags firades jag med god mat och god dryck med familjen. I går hade jag fest hemma med ett gäng goda vänner. Och ikväll blir det en stillsam middag för att runda av helgen.

Och eftersom det är min helg så gör jag ju lite det jag känner för. Så istället för att börja med kaoset i käket tog jag och påbörjade ommålningen av ett litet sideboard. Det ska få sig ett lager gråfärg till.

Nä nu ska jag vrida upp radion lite och ta tag i diskbänken!

1 kommentar:

Lina sa...

Hej!!

En ny blogg har startats! Antikt, loppisar, inredning och Gör-det-själv-tips!! Skutta gärna in och kika runt!!
Vi kommer även lägga ut gamla möbler med antika drag till försäljning!

Ha en kanonkväll!!

// Lina