10 november 2008

Om man inte pluggar

så får man göra något annat produktivt. För att undvika dåligt samvete när jag inte pluggar måste jag göra något annat än att ligga i soffan framför tvn. Så ikväll efter en bra pluggdag tog jag tag i klädkammaren. Nu är den åtminstonde lite mer städad. Jag har organiserad om lite. Och fixat i garderoben i hallen. Vi satte in hyllor i den garderoben förut och har den som extra förvaring idag. Typ sånt där som toapapper, hushållspapper, det som inte får plats i badrumsskåpet. Gamla pärmar från skolan, väggfärg och olika renoveringssaker. Men nu är den mer organiserad den med.

Så nu känner jag mig nöjd. Fick till 3 sidor text på uppsatsen. Och så står det en svart sopsäck i hallen. Vilken dag! Imorgon ska jag ner på stan och äta lunch med min syster och en kompis. Det ser jag fram emot!

Inga kommentarer: