30 juli 2009

Hittade en lista

På bloggen Chez Larsson hittade jag en rolig lista. So here we go.


Today...

Outside my window... över kungsgatan är det molnigt idag.

I am thinking... på hur jag ska inreda lägenheten.

I am thankful for... att jag mår ganska bra.

From the kitchen... en låda med kyckling och currysås till lunch.

I am wearing... jeans från cheap monday, svart linne och grtön Odd Molly kofta.

I am creating... ett blogginlägg. Hemma håller jag på att fixa två nya tavlor till lägenheten – det är mitt kreativa jobb.

I am going... det är mycket jag borde göra. Beställa bredband, fixa adressändring, kolla ny telefon och nytt abonnemang, redigera foton, planera flytt, bestämma väggfärger osv. Men jag tar en sak i sänder.

I'm reading... bloggar och olika internetsidor.

I am hoping... att det inte börjar regna senare idag.

I am hearing... hur telefonen ringer då och då.

Around the house... mina arbetskollegor håller på och jobbar med sitt. Lite besök i luckan då och då.

One of my favorite things
... en latte från Waynes som jag var ut och köpte på lunchen. Mycket trevligt!

A few plans for the rest of the week... Ikväll ska jag träffa en kompis. Imorgon blir det nog en middag med andra vänner och på lördag ska jag på bröllop!

Inga kommentarer: