14 oktober 2009

Detaljer hemma

Helheten skulle inte vara bra om inte alla små detaljer var rätt. Mycket av det jag har här hemma är ju sånt som jag har haft ett tag, men det här är ju en ny period i mitt liv och då måste det också finnas nya inredningsdetaljer. Helt logisk inrednings filosofi :)


En ny bordlampa. Hittade den på Ellos, av alla ställen, och kunde inte låta bli att klicka hem den.


Mina stora glasvaser, hittade dem på Duka när de sålde ut i våras.


Mina vackra tavlor på tv-skåpet.


Kuddarna på sängen. De två åt vänster kommer från H&M Home och den högra från Skarp kallergrafi köpt på Cosas.


Snittblommor, den här gången var det vita rosor och sen finns det två buketter med kärleksört här hemma också.

Mer detaljer kommer i ett annat inlägg.

1 kommentar:

Unknown sa...

Såg den bordslampan på elkedjan här i gävle och tror att original designern är rätt känd så förhoppningsvis fick du är ruggigt bra pris för den..:) /Linda