27 november 2009

Advent

Tänk att det redan är advent i helgen?! Jag har ju lite fler fönster nu än tidigare viljet betyder att jag har ett litet delikat bekymmer nu. Jag behöver nya adventsljusstakar. Har letat runt lite på nätet och hittat några favoriter. Efter jobbet idag ska jag ta en tur på stan med en kollega, och förhoppningsvis så kommer jag hem med en stor kasse.

Jag har en sån här sedan tidigare. Frågan är bara om den jag har är vit eller svart? En gick nämligen sönder när förra julen skulle städas bort. Och vill jag ha fler sånna eller räcker det med en som då får stå i köket?

Den här har jag hittat på Clas Ohlssons hemsida. Stilren och snygg. Ligger högt upp på listan, frågan är ju bara hur den ser ut i verkligheten.

Sen den här sista varianten kommer från Åhléns. Stor och lite äldre modell, men vit. Jag har ju stora fönster i rummet där den skulle kunna göra sig bra.

Så vi får väl se vad jag hittar.

1 kommentar:

Hanna sa...

Du lever ;)
Jag gillar den stora vita! Är lite sugen på den själv faskiskt. Inte så dyr var den heller!
Hur mår du? Frisk o kry?
Kramar