16 juni 2011

Det går framåt

Nu är den här min nya fina kamera. Fingret råkade slinta till på köpknappen och ja på den vägen är det. Utifrån det lilla vi har hunnit bekanta oss med varandra i kväll,  tror jag att det kommer bli en stark vänskap mellan mig och kameran. Den är liten, lätt, smidig och ett bra komplement till min stora systemkamera.

Så nu känner jag mig redo inför semestern som börjar nästa vecka och resan till Nice om cirka två veckor.



Ett testfoto från i kväll visar också hur långt min tomatplanta har kommit. Den växer så det knakar, tack och lov så växer den inte så mycket på höjden längre utan nu börjar den bli allt buskigare. Jag upptäckte nu ikväll att det börjar finnas pyttesmå gröna tomater. Antagligen är dessa mogna lagom tills dess att jag åker på semester. Det vore ju bra typiskt.

Inga kommentarer: