13 juni 2011

En ny kamera?

Nu har jag påbörjat min nästsista arbetsvecka innan sommarsemestern. Min sista hela arbetsvecka. Jag längtar verkligen efter ledighet men samtidigt så tycker jag om att ha semestern orörd framför mig.
Helgen som var bestod av en härlig utekväll i fredags med ett gäng vänner. Det blev mycket dans i den sena sommarnatten. I lördags blev det av förklarliga skäl inte så mycket gjort,  jag solade syster  i parken med och njöt sen av en skön och lugn kväll hemma. Och i går åt jag lunch med vänner på en av stadens alla grekiska restauranger. Riktig sommarkänsla. Och sen avslutades helgen på bästa sätt, med en filmkväll.

Jag har som sagt gjort en massa roliga saker men inget finns dessvärre förevigat för jag orkar inte släpa runt på min stora systemkamera. Så nu har jag fått en fixidé. Jag har kommit på att jag skulle behöva en ny kamera. Ett kompliment till den stora.

Var in på en fotoaffär i dag igen efter jobbet och klämde och kännde lite och nu tror jag att jag har bestämt mig. Det blir nog en Nikon CoolPix P7000.



                             

 

Inga kommentarer: