17 juni 2008

Skulle ju inte shoppa mera.

Gick en snabbis på stan efter jobbet. Köpte böcker på LundeQ, var in på Ginatricot, veromoda och MQ. Har bestämt att jag inte ska köpa fler kläder men jag hittade en topp på MQ som jag nog bara måste ha, om den sitter bra vill säga.

Kollade på en klänning på Lindex för ett tag sedan. Provade den flera gånger. Vid ett tillfälle hade jag bestämt mig för att köpa den, sen blev jag dumsnål. Och nu är så klart klänningen slut i alla affärer. Den risken vill jag inte ta med den här toppen!

Har börjat klura inför midsommar. Tror jag ska ta med lite pysselsaker ut på landet. Blir det regn och vi ska vara inomhus känns det bra med en B-plan. Tänkte att om jag tar med lite så kan jag iaf göra något minialbum. Så jag klurar på idéer. Måste bara sprida ryktet vidare, nån annan som kommer kanske också vill testa att göra minialbum.

Inga kommentarer: