16 juni 2008

Vilken dag

Vilket väder det har varit idag. Vid två öste regnet ner och det haglade ordentligt. På ett plåttak brevid jobbet låg haglet kvar på taket så att det såg ut som snö. Tack och lov försvann det fort av regnet.


Jag slutade lite tidigare idag för jag hade en tid på Uppsala Spa & Skönhetsvård. Jag var ju där på vipkväll i lördags och passade då på att boka en tid för att färga mina ögonfransar. Skönt till sommaren då man kanske inte vill/orkar ha mascara på sig varje dag. Så tjejerna där fick varsin cd-skiva med ca 90 foton. De blev glada och jag blev ännu gladare när jag fick ett presentkort som tack för hjälpen. Så nån gång i framtiden ska jag fixa snygga naglar. Vet dock inte när eftersom mitt jobb sliter ganska bra på naglarna.




Annars är väl allt som vanligt. Jobbar på dagarna och är helt slut på kvällarna. Men i morrn tänkte jag ta och fota lite här hemma. Har klurat på en sak en längre tid, som man kanske ska försöka göra verklighet av.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaa visst, det hade ju varit kanon. När åker ni på torsdag? jag är hemma på fm och ska laga mst till fredagen. kanske skulle kunna ta den då och hinna ta lite bilder över midsommar. så går du och jag ut ensamma utan bebis en dag och knäpper lite. och du får lära mej ett och annat. då kanske jag även vet vad som är upp och ner på den =P
kraaam