20 juli 2008

Imorgon börjar vardagen igen

Ja nu är vi hemma från Gotland. Kom egentligen hem i fredags men sen har vi varit på landet och en tur till Toerp. Måste ju suga ut det allra sista ur semestern. Gotland var fantastiskt! Bra väder, trevligt sällskap (särskilt Gustav 3 månader), god mat, vackra vyer.





Och imorgon börjar så vardagen igen. Vi börjar jobba, konstigt nog ser jag faktiskt fram emot det lite. Få rutiner igen. Äta på bestämda tider, sova på bestämda tider osv. Måste dock ta mig en ordentlig funderare i veckan. Måste bestämma mig för hur jag vill att min höst ska se ut. Ta det säkra före det osäkra?




Det här är 4 av 439 foton som jag tog på Gotland. Kollade nyss hur många fotografier jag har tagit sammanlagt i år. I mappen för 2008 finns just nu 3094 st fotografier. Inte illa!

Inga kommentarer: