20 augusti 2008

En massa idéer

Är hemma och är sjuk idag. Det började igår. Eller kanske rättare sagt i förrgår. Hade ont i kroppen och kännde mig hängig. Men jag gick ändå ut på en powerwalk och joggade sista biten hem. Det kanske var dumt för i går svettades och frös jag om vartannat. Satt och åt lunch med dubbla koftor. Så i dag tar jag det lungt.

Sitter och surfar på nätet och hittar en massa vackra saker. Börjar få inspiration. Jag vill sy kuddfodral, måla tavlor, fota porträtt, göra kort. Men först skulle jag behöva lite brädor. Kanske 10 cm breda, 25 cm långa och 2 cm tjocka. Typ. Får väl leta i helgen. För jag har en bra idé på G.

Sen måste jag klura lite på efterrätter. Jag är bjuden på middag på lördag. Ett knytkalas och jag ska ha med mig efterätten. Vilket lyxdilemma.

Inga kommentarer: