25 augusti 2008

Så mycket drömmar

Jag har så många drömmar. Så många saker jag skulle vilja göra när jag blir "stor". Jag har många tankar och idéer men än så länge finns de bara i mitt huvud. Men nu har jag nog bestämt mig för att våga lite. Eller i alla fall testa. Men då behöver jag två saker.

Dels...


...en ritbräda till datorn.


Och så vore det trevligt med...



...en liten fotoskrivare också. Det vore en bra början i alla fall.


Det börjar bli riktigt spännande inför hösten nu också. Jag har ingen aning om vad jag ska göra. Om jag ska fortsätta jobba på Kassan eller om jag få ett annat jobb eller om jag ska läsa Konstvetenskap C eller om jag ska läsa distanskurs från Visby. Det är läskigt och roligt på samma gång och förhoppningsvis vet jag mer i slutet av veckan för nu vet jag ingenting.

Inga kommentarer: