28 januari 2009

En liten utflykt

Det blev en tur till Gränby. Kollade efter böcker inne på Åhlens, Akademibokhandeln och COOP. COOP hade inga böcker längre, pga ombyggnation. Det blev ingen Kunzelmann & Kunzelmann, kände att den var lite för dyr i butik, kanske beställer den på nätet eller väntar på pocket. Däremot blev det fyra stycken pocketböcker.

Lite kul är att den understa boken är signerad av författaren. Förlaget hade skickat ut några signerade ex. Jag tänkte börja med bok nummer två uppifrån. Som rekomenderades i Malous bokklubb i dag. Den kommer snart som film med Kate Einslett och Leonardo DiCaprio.

Jag började känna mig lite konstig uppe på Gränby, svettig och lite snurrig. Så nu blir det sängen och hoppas att jag inte har åkt på influensan eller nått. Inte så kul när jag ska börja jobba imorgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag skulle med behöva köpa nya böcker :)

Vart ska du börja jobba ngnstans?
Otur i onsdags. Nu har du väl fullt upp på vardagarna antar jag?
kramis