19 februari 2009

Imorgon är det fredag

Den här veckan, har precis som de flesta veckorna, gått riktigt fort. Ska bli skönt med helg, få pyssla lite och bara vara.
Jag fortsätter att ta ett foto varje dag. Och fyller på min fotobok. Tror att jag kommer göra två böcker i år, en för de första 6 månaderna och en för andra halvan av året. Vill ju ha en bok så fort som möjligt.

Nu börjar det dock bli en blandning av bara foton med en kort text för varje dag och digitalt scrappade sidor. Men jag tror det kommer bli ett bra slutresultat. Fotona så här långt i boken är väldigt blandade. Det är självporträtt, tvätt som hänger på tork, kvällsmaten, nån fest, vad vi har sett på för tv-program osv. Väldigt vardagligt utan krussiduller.


Här är sidan för i lördags. Anna och jag åkte ut till Bälinge och besökte Biskopsgården.

Inga kommentarer: