12 februari 2009

Ligger lågt

Ja jag gick hem från jobbet i tisdags efter lunch. Sen sov jag fem timmar på eftermiddagen. Och har i princip legat i soffan eller sängen sedan dess.

I dag har jag orkat sitta framför datorn ett tag. Och jag har funderat på digitalscrapbooking ett tag nu. Och nu har jag laddat ner lite och testat. Det är kul, att pyssla i datorn. Det blir inte stökigt på skrivbordet och man kan lätt trycka på ångra knappen om man blir missnöjd.

Jag hade lite tur för samtidigt som jag har letat länkar la Woopsie Dasiy, en suverän scrappare upp bra tips om digital scrapbooking. Både sajter där man kan köpa material och sidor där man kan ladda ner saker gratis. Min lycka var gjord.



Nej nu blir det min typ 6e kopp te och lite mer tvtittande.

Och nej jag är inte riktigt nöjd med layouten på bloggen, men det får bli ett projekt när jag mår bättre.

Inga kommentarer: