21 april 2011

länge sen sist

Det var inte i går jag bloggade senast. Vet inte riktigt vad som har hänt. Fullplanerad kalender i kombination med vårtrötthet gör nog sitt till. I dag slutade jag jobba vid lunch, så skönt med påskledighet. Så nu sitter jag i soffan och tittar på en packad resväska som ligger på golvet. För om någon timme åker jag till Arlanda och därifrån vidare till London. En hel påskhelg ska jag tillbringa där tillsammans med min underbara lillasyster.

Vi har länge pratat om att resa bort tillsammans men det har som inte blivit av tidigare. Men nu ska vi njuta av våren i London. Vi har nästan ingenting planerat utan tänker ta dagen som den kommer. Det är vad jag kallar semester.

Bild lånad från Etsy.com

Så en rapport borde dyka upp här efter helgen.

Inga kommentarer: