23 augusti 2011

Fotobok

En annan bra sysselsättning just nu är att pyssla med min fotobok för sommaren 2011. Jag har fört in foton från midsommar, Nice, Tärnsjö, parkhäng, mysiga stunder på landet osv osv.

Nu har jag börjat lägga in bilderna från bröllopet jag hade äran att fotografera för några veckor sedan.


Bruden har jag känt sen vi var små så det var riktigt roligt att få vara med och föreviga deras stora dag.


Så nu återstår bilderna från Göteborg, en släktträff ute på landet och några av vad jag tror kommer bli bokens sista bilder. För nu kan man nog nästan räkna med att sommaren 2011 är över.

Programmet jag använder när jag gör fotoboken är amerikanskt och kommer från Blurb.com. Det är väldigt användarvänligt och förra (och första boken) jag beställde leverades riktigt snabbt och jag blev nöjd med resultatet.

1 kommentar:

JayDi sa...

Hej!
Roligt med fotoböcker! Ser supersnyggt ut!
Kan faktiskt tipsa om ett Svenskt företag som gör böcker här i Sverige.
Kolla in http://fotoklok.se Mycket snabba leveranser också!