15 augusti 2011

Lite nya detaljer

Jag kunde såklart inte låta bli att shoppa lite i Göteborg. På farbriksbutiken vid Freeport köpte jag två stycken skålar från filippa K skålar, en lite marimekko skål och servetter.



Vid Nääs fabriker på väg hem hittade jag två små krukor i vit aluminium från Tine K på rea, kunde helt enkelt inte låta bli att shoppa.

I den underbara butiken Grandma´s inne i Göteborg hittade jag en mugg. En mugg som jag såg på att vackert foto för länge sen, det fotot hamnade i en inspirationsmapp på datorn.

Jag slog dock inte till direkt, utan skulle försöka vara duktig och inte spontanshoppa för mycket. Men jag kunde inte sluta tänka på den och slog sen till och köpte den på morogonen innan vi åkte hem.

Bild från flickr.com



Så nu har jag en egen mug från brittiska Emma Bridgewater.




1 kommentar:

Linda - Formfront sa...

Fina grejjer:) Din väggfärg på översta bilden är superfin. Tips på NCS kod? :)