11 mars 2008

Borde inte sitta här

borde egentligen sova men jag kan inte slita mig. Har redigerat lite foton, ibland är det så himla kul. Hitta nya roliga lösningar i Photoshop. Nu är det ju inte världens bästa kvalitet på det här fotot, men det är taget nu på kvällen med blixt så det är så bra det kan bli.


Igår var en riktigt bra dag, det kom en massa sms under dagen, lite telfonsamtal osv. Sen fick jag ju några paket också - en traktörpanna med lock (kommer bli god mat i framtiden), en vacker tillbringare från Ittala, presentkort på Hemtex och Åhléns, samt en ny kamera. Gissa om jag är glad!?

Ja nu är ju inte kameran sprillans ny men för mig är den det. Pappa köpte den i sommras men bestämde sig för cirka en månad sen för att uppgradera sig så då fick jag hans Sony Alfa 100. Den är ju snäppet bättre än min (förra).

Har beställt lite tyger ikväll från Stoff och stil. Tänkte att jag skulle sy lite nya kuddfodral, kanske till och med något örngott. Vi får se. Jag ser i alla fall fram emot att få hem tygerna.

Inga kommentarer: