25 mars 2008

Tiden går för fort

Nu är jag inne på sista veckan av praktiken. Det är inte klokt vad tiden går fort. Jag kommer sakna Gävle, jag kommer sakna att åka tåg (jag vet att det låter konstigt), jag kommer sakna att jobba i en kreativ miljö m.m. Får se till att få ut så mycket som möjligt av den korta tid som är kvar.

Tog en sväng på stan igår. Det var hur skönt som helst. Varför? Jo, det var knappt någe folk i affärerna. Inga köer till provhytterna, lungt och skönt.

Igår när jag kom och gick vid domkyrkan tänkte jag att nu skulle jag ha haft en kamera. Lite sur på mig själv för att jag inte kan bestämma mig för vilken liten digitalkamera jag ska köpa. Men så tänkte jag lite till. Då kom jag på att min nya mobil, som jag fick i present av Martin, har ju fakiskt kamera. Så tills dess att jag bestämmer mig för vilken färg jag vill ha på kameran får mobilen fungera.

Sen en sak till. Ni behöver ju inte skvallra till han jag bor med. Han kommer ju i och för sig märka det tids nog...Jag "råkade" beställa 4 muggar idag. Fyra vackra, blommiga muggar från Greengate.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det blev ju en jättebra bild för att vara från en mobil. Min mobil tar urkassa kort. Vad e d för mobil du fått? Vi e på jakt efter nya nämnligen :)

Det var ju lite festligt att jag fick med dem på kortet. Är det hennes kille som går bredvid?
Tänkte igår att tänk om det var så att hon var otrogen och gick emd en annan kille som ingen visste om så hade jg lyckats fånga dem kort.. haha..

De har lyckat klottra på gaveln också. Jävla snorungar.

Urfina koppar!