9 mars 2008

Födelsedag

Jag låg i soffan i morse och tittade på tv4:s nyhetsmorgon. Det handlade mycket om Lillbabs och hennes 70 års dag. Vilket firande! Inte riktigt så mycket kommer jag väl att firas imorgon. Tiden går så himla fort nu för tiden att jag inte riktigt har hängt med. Tänka att jag fyller 24 imorgon?!

Jag brukar (vilket jag också har fått höra från kära mamma) vara duktiga på att komma med långa önskelistor långt i förväg. Men inte i år. Eller ja, jag önskar ju mig en liten digitalkamera (inte för att jag tror att jag får en, men önska kan man ju alltid).

Helgen har varit lugn. Kära syster var över på middg i går för att fira mig. Det var riktit trevligt. Och idag har vi inte gjort ett dugg, jag har pluggat lite. Känner nämligen att det börjar bli dax att läsa lite till uppsatsen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag får grattulera på födelsedagen! :) Kramar