14 december 2008

Allt och ingenting

Imorgon är det en ny vecka igen. Den börjar med ett fotojobb imorgon. Jag ska till Uppsala Spa & Skönhetsvård och ta lite interiörbilder till deras nya hemsida. Sen blir det nog lite julkort på eftermiddagen.

Jag vet inte hur mycket jobb det blir under veckan. Mailade ju in min uppsats till min handledare i fredags. Och beroende på vad hon tycker kan det bli en lugn vecka eller en riktigt jobbig vecka. Det återstår väl att se.

Har åkt på en förskylning. Antagligen den som M hade i förra veckan. Inge kul direkt, men tar man det nu kan man ju vara frisk över jul.

För ett par veckor sedan var vi hemma hos mina föräldrar på middag. Efter middagen blev pappa sugen på att titta på dia-bilder från när vi var små. Då kom jag på den brillianta idén att fota av bilderna på skärmen. Så nu har jag i alla fall några digitala bilder från när jag var liten. Dessa bilder ska nu in i ett minialbum. Har börjat men det tar nog lite tid att få det klart.

Caroline á 1984.

Inga kommentarer: