9 december 2008

En shoppingtur

Jag har inte orkat ta tag i uppsatsen i dag. Eller rättare sagt jag har inte skrivit så mycket utan mest tänkt på formuleringar och upplägg. Och det kan man ju göra medan man tar en tur på stan :-)


Det blev en klänning på H&M och dä hittade jag också en snygg nyårsklänning. Jag vet ju inte vad vi gör på nyår än, men den kanske ska inhandlas senare. Sen hämtade jag två stämplar som jag hade beställt på Collection. Sen inhandlades årets första julklapp. Så med några kassar i ena handen och en chailatte i andra gick jag genom ett mörkt fålhagen hem. Tänk att några redan hade julgranar i vardagsrummen?!



Det blev några julkort nu ikväll. Inte med de nya stämplarna utan med filt och häftklammrar. Visar bilder senare. Inte kul att avslöja årets julkort redan.



Skrivbordet är en enda röra. Man kan ju fråga sig hur man kan plugga här? Som tur är ska jag skriva ut uppsatsen och korrekturläsa den. För här blir det nog mest pyssel...

Inga kommentarer: