3 december 2008

Pyssel i december

Det är dax för ett inlägg som är pysselrelaterat. Återigen är jag inspirerad av den amerikanska scrapparen Ali Edwards. Hon gjorde ett december daily album förra året och gör ett i år också. Tanken är att ta ett foto varje dag och skriva några rader. Det behöver inte handla om julen och julföreberedelser utan om hur livet ser ut i största allmänhet.

Jag gjorde ju ett album om en vecka i mitt liv och nu blir det ett om december månad. Glömde ta ett foto i måndags men ska fixa det idag (inte så viktigt att det är exakt på dagen eftersom jag tänkte fota julgardinerna i vardagsrummet).

Jag var in en snabbis till Stockholm i går och när jag var på väg till NK;s tehandel snubblade jag in på bookbinders och hittade det perfekta albummet. Visar bilder senare.

Inga kommentarer: