13 juni 2010

slappar söndag

Åt frukost ute på balkongen i morse. Satt och bläddrade i Svenskan och drack en kopp kaffe. Det måste nästan vara det bästa sättet att börja en dag på. Ja en kaffe ute på trappen på landet är ju iofs ett strå vassare.



Efter frukosten tog jag mig till Kvantum och handlade lite mat. Kännde att jag var tvungen att förbereda lite matlådor inför veckan. Har gjort köttfärssås och pizza-bullar. Borde fixa lite kyckling också. Pizza-bullarna är perfekta till tex soppa.

Och nu har jag placerat mig i soffan ett tag innan jag ska vika ihop tvätt. Känner mig väldigt huslig efter den här helgen. Orkar som inte ta tag i något hemma direkt under vardagarna utan då får man som göra ryck så här ibland.

1 kommentar:

Moa sa...

Pyssel-Fia, din lgh ser jätte mysig ut, och du är ju en väldigt duktig fotograf! Kram Moa