3 juni 2010

Snart är det helg

Veckorna går så himla fort.

Tisdagen? Ja undrar vad jag gjorde i förrgår? Minnet är bra men väldigt kort :)

Onsdagen. Mycket jobb, lite dålig stämning på jobbet men än desto trevligare kväll. Anna och jag picknickade ute i parken och delade på en flaska rosé i solen. När man har legat på en filt i två timmar glömmer man som nästan bort att man har jobbat.

Torsdag. Först jobb, med en lunch på china resturang. Så gott och skönt att få komma ut ett tag. Sen efter jobbet blev det en shoppingtur på stan. Hittade en kofta, typ bolero som jag ska nästa torsdag när det är stor fest. Sen blev det en klänning och en tunika också. Är dock lite tveksam till klänningen.

Och imorgon fredag är det först kunskapsmöte på jobbetnär Leif GW Persson kommer och föreläser. Sen ska jag kompa ut två timmar för att på kvällen åka iväg på studentmottagning i Stockholm. Tror det blir en toppendag imorrn.

Sen får jag se om det blir en tur ut på landet i helgen? Skulle behöva åka och köpa nya blommor till balkongen. Penseerna har som gjort sitt nu.

Inga kommentarer: