27 september 2010

sjukstuga

Ligger i soffan och tycker lite allmänt synd om mig själv. Efter att ha kämpat på jobbet i två veckor så kom sjukdomen i helgen när jag äntligen slappnade av. Så nu ligger jag här med ont i bihålorna och känner mig allt annat än på topp.

Så vad är då bättre att göra än att surfa runt på nätet efter lite inspiration. Har hittat massor med fina saker. Och dessa finns nu på min önskeslista;



En vacker lampa från Louis Poulsen, en schäslong från IKEA, en fönsterlampa till köket från Orrefors, Eames rockingchair står väldigt högt upp på önskeslistan.

En vacker pläd/överkast från Anna O, ljuslyckta från Ittala i deras senaste färg, en stor korg av gamla bildäck (eller som små blomkrukor).

Snygg bänk i vitlaserat trä och fårskinn (från Rusta för 995 kronor), ett litet elefantprytt block från Svenskt tenn och slutligen en liten ask från Ittala.

1 kommentar:

Emelie sa...

Krya på dig!