15 januari 2011

Lördags inspiration

Efter att först ha jobbay 6 timmar i dag och sen varit en sväng till gymmet, ligger jag nu i soffan med gott samvete. Jag har tänt lite ljus och lyssnar på Elin Ruth Sigvardsson lite svagt i bakgrunden.  Och vad är väl bättre än lördag kväll om inte lite inredningsinspiration?

Jag har hittat till den hollänska tidningen vtwonen och deras webbarkiv. I nummret från mars 2010 hittade jag flera inspirerande bilder.





Ja språket är ju lite klurigt, men bilderna är i stället riktigt bra. Jag har en röd vacker bok från vtwonen som jag hittade på bokrean för något år sedan. Den är fullproppad men vackra bilder.

2 kommentarer:

anna sa...

Underbar inspiration!

Kram anna

Josefine sa...

Jag är väldigt förtjust i vtwonen men önskar att det vore lättare att få tag i tidningen här i Sverige. Pressbyrån säljer många utländska tidningar men inte just den!

Trevlig helg! Josefine-at home