2 januari 2011

Ut med det gamla och in med det nya

Så var det 2011. Jag har varit väldigt nöjd med det år som har varit, det har så klart varit både upp och ner, men mest upp ändå. Släkten har vuxit men inte mindre än två små pojkar (lycka). Jag har fått nya underbar vänner, även om jag har förlorat en. Jag har slitit på jobbet i perioder, men jag har också fått mer ansvar. Jag har rest till Prag, Spanien och Gotland. Och så himla mycket mer, hur kan man egentligen sammanfattas ett helt år på några rader?

Jag tror på 2011, jag tror att det blir ett år fyllt av underbara äventyr.

Nu känner jag för en ordentlig nystart. I dag har julgranen kastats ut och det som återstår av julpyntet är en ljusstake i köket. Jag har satt ut mina soffor på blocket för nu ska det gamla ut och lite nytt in.

Uppdatering: Så var sofforna sålda. Tänk vad det är smidigt med Blocket i alla fall. Så nu är det bara för mig att bege mig till det stora varuhuset och beställa en ny.

1 kommentar:

LissenTo sa...

Lycka till med soffköpet och vi får hoppas att 2011 blir ett bra år!

God fortsättning.//Lissen