11 januari 2011

Nya vanor

Nytt år och dax för lite bra nya vanor igen. Jag var duktig under hösten, men sen kom vintern med sjukdom och för mycket jobb. Jag tappade helt enkelt fokus. Men nu är det hög tid att ta tag i mig själv igen. Inget nyårslöfte, utan helt enkelt en investering i mig själv.

Så i går var jag på gymmet igen för första gången på länge. Tränade ett core-pass och det känns i dag kan jag lova. Och nu är det dax att packa träningsväskan igen, för i morgon efter jobbet tänkte jag ta ut mig ordentligt i gymmet. Det tar verkligen emot innan jag går dit, men vilken kick det är när man går därifrån.

2 kommentarer:

Ylva sa...

lycka till :) jag försöker också komma igång efter att ha vilat mig i form i ett halvår drygt...

/Ylva

Cissi sa...

Nu har jag förnyat kortet, det var faktiskt bara 5 dagar som det fått vila, perfekt eftersom det då räcker lite längre nästa år:-). Vi är sjukt duktiga! Kram