24 augusti 2009

Det går ju frammåt

Det går raskt frammåt med den här renoveringen. Och tur är väl det för nu börjar jag tröttna lite. Vill verkligen flytta in NU!





I hallen har vi satt upp skoskåp från IKEA. Billigaste i plast men supersmarta eftersom de fungerar som tavellist också. En vit gammal byrå också från IKEA och sen istället för hatthylla har jag köpt en knopplist från Bruka. Tavlorna är presentpapper från lagerhaus.






I köket har tavlan fått kommit upp på väggen. Känns bra. Sen har jag köpt en micro, man klarar sig verkligen inte många dagar utan en micro. Inte jag i alla fall.



Och sist men inte minst, min lilla balkong. Kan bli lite varmt på dagarna men jag gillar verkligen att den är inglasad.

1 kommentar:

Lovan sa...

Ser superfint ut!
Jag gillar tavlorna - enkelt och fräscht. Och så är de ju lätta att byta då!
KRamar!