20 augusti 2009

Lite från IKEA kanske?

Förra fredagen efter att vi hade burit upp alla flyttlådor åkte vi en sväng till det stora varuhuset. Eftersom jag har det mesta så skulle jag ju i princip BARA köpa taklampor. Två blåa kassar, en papperskasse och 2000 kronor fattigare åkte vi därifrån. Hur gick det till?

Lite härlig känsla var det i alla fall. Jag gick först, sen kom mamma efter med kasse och allt som jag plockade på henne.

Och nu har jag tittat ut lite nya saker som kanske vore trevligt att ha.












Det vore kul med lite nya ljusstakar. Att inte bara packa upp det som jag och M hade tillsammans utan faktiskt ha lite nya saker. De vita ljusstakarna skulle kunna funka. Vaserna har jag tittat på förr. Några vita och sen nån turkos som bryter av. För det blir nog turkosa och gröna accenter i rummet.

Nu har jag kommit ytterligare lite längre i renoveringen. Igår slipades tapetskarvar så i dag ska det målas runt kanterna i taket. Härligt med framsteg.

Ska försöka ta lite bilder idag. Och sen om nån vecka är alla välkommna på te i min fina lägenhet!

Inga kommentarer: