10 augusti 2009

En fundering

Jag har ju det mest som kan tänkas behövas till min nya lya. Men något som jag faktiskt inte har så mycket av är handdukar och badlakan.

När jag var ut på lunchen såg jag att Hemtex har ta 4 betala för 3 på just badrums textilier. Så nu är frågan hur vågad jag ska vara.

Den ljusblåa kakelbården ska så fort som möjligt gömmas bakom svarta klister dekaler. (inser att jag måste köpa många sånna). Vilket gör att det inte är så viktigt med färgmatchning. Så kanske rosa/röda badlakan?!



Tror att de skulle vara uppiggande att vira in sig i.

2 kommentarer:

Lovan sa...

Åhhh, vad härligt! Jag köpte såna fast blåvita när jag flyttade ... älskar dem!

Köksprojektet låter underbart! Du är en hejjare på det där med stil och sånt! Hoppas man får komma på besök och se resultatet sen!

Kramar från Hälsingeskogen!

Erica sa...

Hemtex har ju alltid 50% rea - mindre än så får du inte nöja dig med! Härligt med inredning! Kram Erica