14 november 2010

Jag har verkligen haft en toppenhelg. Först en afterwork på jobbet i fredagskväll. Och sen en tjejhelg i Stockholm efter det. Vi har shoppat, ätit gott och mest bara pratat och pratat. Igår kväll var vi in till city och såg I hetaste laget på Oscars. Vi hade inte de bästa platserna men musikalen var fantastisk. Jag kan verkligen rekomendera er att se den.

I dag innan vi skulle ta tåget hem var vi in på Åhlens city och där fastnade jag för lite av deras julskyltning.

Det var så snyggt att hänga julgranskulorna i grenar av trollhassel. Jag brukar alltid ha massor med julgranskulor till jul. Många i stora glasvaser och sen några i julgranen så klart. För jag tror faktiskt att det blir en liten julgran i år igen.



Bild från förra året med vita, svarta och röda kulor i en vas.
  För nu börjar faktiskt längtan och julinspirationen komma krypandes. Jag måste erkänna att det ska bli riktigt mysigt med advent och jul.

2 kommentarer:

Annika-GreyMatter.blogspot.com sa...

Vilken härlig blogg. Börjar längta efter att inreda inför julen
/Annika, GreyMatter

Lovisa sa...

Jag tycker det är lite jobbigt med jultiden, men ser faktiskt fram emot att få pynta lite ... vara lite kreativ. Det blir nog inte så mycket men lite mer ljus och så ...
KRamar!