21 november 2010

Sammanfattning av helgen

I fredags hade jag semester, så jag var hemma och pysslade lite. Bland annat så ändrade jag om lite med mina tavlor. Ramade in lite nya, mer vintriga papper.

God jul text på rosa bakgrund, ljusa snöflingor på turkos bakgrund och röda snöflingor på vit bakgrund.

I går var jag med pappa ut till farmor och farfar.


Och idag har jag varit en tur till IKEA. Det blev ett köp, nämligen deras underbara bok om textilier.


Sen har min syster varit här. Så nu har vi äntligen bokat flygbiljetter för en resa över påsk nästa år. Tanken var från början New York, men det blev svårt att hitta billiga och korta flygresor, så vi har bestämt oss för en långweekend i London istället. Tror det kommer bli underbart.

Nu ska jag packa resväskan, för jag ska till Stockholm på kurs i veckan. Lyxigt att få bo på hotell.

4 kommentarer:

Emelie sa...

Åh vad härligt med London. Hade jag haft pengar hade jag gärna följt med!

Maja på 64 kvadrat sa...

Får härlig feeling av din blogg, så den kommer jag att följa!

Har också funderat på boken Älska textil...kanske köper den vid nästa Ikea besök...

Lovisa sa...

Hej där! Härligt med lite pyssel och Resa!!!
Jag har givit dig en award på min blogg.
Kramar!

LissenTo sa...

Måste titta i den där boken på Ikea.

Kommer gärna hit till din blogg igen också!