25 augusti 2010

Impulsköp

Jag tog en sväng i några affärer innan jag tog mig hem efter jobbet. Tog en snabbsväng på Indiska där jag inte kunde motstå ett stort fat designat av Lisa Bengtsson. Antar att jag har en period just nu när jag faller för stora fat. Det är ju inte längesen jag köpte mitt silvriga fat från samma butik.



Sen tog jag och köpte Gladiolus. Det är en riktig höstblomma tycker jag. Jag var sugen på att köpa ett fång förra hösten, men då hade jag inte riktigt kommit i ordning här än. Men nu ser jag fram emot att de ska börja blomma. Jag fick lite beslutsångest när jag skulle välja färg. Tänkte först ta vita men det är ju lite tråkigt, så det slutade i en liten färgmix.



Och hur gick träningen då? Jo bra, det var ett riktigt bra pass. Skit jobbigt och det kommer garanterat att kännas både i mage och rygg imorgon. Det var skönt att komma ifrån jobbet och ta en friskvårdstimme i samband med lunchen. Och jag kommer absolut att göra om det igen.

Inga kommentarer: