24 augusti 2010

Nya rutiner

Yes nu är det lite nya rutiner som gäller. Det ska faktiskt bli skönt att börja träna. Jobbet har avtal med Actic (gamla Nautilus) så efter lunch var jag upp till vår administratör och fick en rekvisition och sen var det bara att hämta ut ett kort. Hur lyxigt som helst. Nu måsta jag bara se till att använda det.

Det bästa är att första träningspasset redan är inbokat. Blir core imorgon vid lunch. Och sen ska jag har provträning i gymmet med instruktör på lördag. Att jag bokar in en tid en lördag klockan 12:45?! Jag är förvånad själv, men ska det bli en förändring så är det väl lika bra att satsa lite i början. Måste få in bra rutiner innan mörkret, regnet och kylan kommer. För känner jag mig själv rätt så blir ursäkterna för att slippa träna fler då.

Nu sitter jag på ICAs hemsida och letar recept på bröd. Är less på att köpa bröd för dyra pengar som inte känns riktigt nyttigt. Borde kunna bli båda billigare och godare att baka det själv. Tre recept har sparats. Ska testa lingonlimpa, morotsbröd och solrosbröd. Så imorgon borde jag investera i en avlång brödform.

Inga kommentarer: