5 oktober 2010

höstmys

Veckans tisdagstema på fabriken är höstdekorationer. Här hemma har det förändrats en del i och med den nya, lite murriggare årstiden. Jag har till exempel bytt kuddfodral i soffan, har lila och oranga stearinljus istället för vita.



Sen har jag som bilden visar, höstblommor både inne och ute. Cyklamen, ljung och en ny myrsine. En myrsine som jag hoppas ska kunna hålla vid liv ett tag. Den är lättare än en vanlig myrten, men ja håll tummarna för att den inte torkar.

Sen har också det lilla vita huset letat sig fram ur gömmorna igen. Riktig höst och vinterdekoration hemma hos mig.

3 kommentarer:

signerat 71 sa...

Härliga inspirationsbilder!
Jag måste få säga att jag verkligen gillar din blogg.
Kram J

Louise sa...

Du har det så fint o mysigt hemma! Och bloggen börjar bli en inredningsblogg i toppklass :D

Nilla sa...

Fina höstsaker ser det ut som! Ha det bra.