3 oktober 2010

Tavellist

Fortsätter på veckans tema på inrdningsfabriken - nämligen väggar. Efter att ha legat sjuk i en vecka har jag som tröttnat lite på mina väggar. Har inte gjort annat än att stirra på dem och dumburken känns det som.

Så när jag har orkat har jag suttit med datorn i knäet i soffan och lekt i photoshop. Vilket resulterade i några tavlor. Dessa köpte jag ramar till i går på Gallerix. Och sen har jag i dag införskaffat en tavellist och printat ut bilderna.

Tanken var redan från början, ja när jag gjorde om i hallen att det skulle sitta en tavellist där. Sen blev jag tveksam när skåpet kom på plats. Men nu är det som det var tänkt från början.



Hallen före;



Och sen hallen efter;



Just nu är det lite blandat smått och gott på tavellisten. Två nya tavlor, en bit inramat tapetprov, en ballerinatavla köpt för längesen i Tallin, en ljuslykta och så anslagstavlan.

Inga kommentarer: