25 oktober 2010

önskelista

Det känns redan i kroppen. Jag var på gymmet i dag efter jobbet och tränade med min instruktör. Vi gjorde om mitt gympass. Tog bort några övningar och la till några andra. Han körde verkligen slut på mig, men jag känner mig jättetaggad inför nästa gång.

Så nu sitter jag här och funderar på bra belöningar. Jag kan ju inte gärna belöna mig med till exempel en god chokladkaka. Så jag har suttit och kolla på accessoras.se sortiment. Och hittade lite blandat smått och gott.

En duschkräm, med uppiggande menthol. Perfekt efter ett jobbigt träningspass.
Lite läppsmörj från rosebud.
Ett vackert armband i läder med vacker text.
En underbar sjal i höstrusket.
Parfym med fräsch doft av citron.
Ett par örhängen.
Och slutligen två vackra nagellack.

Eget kollage med bilder från accessora. se

Inga kommentarer: