30 oktober 2008

Allt annat än att plugga

I morgon har jag min muntliga tenta. Tills dess ska jag ha läst ca 550 sidor. Det är inte så många sidor kvar nu, ca 30. Men allt är så mycket roligare än att läsa idag.

Jag har städat ur kylskåpet. Slängt en massa gamla glasburkar, med sylt och dyligt. Eller slängt och slängt, nu står det en massa kassar på köksgolvet med glasburkar (sorterade i färg) och pantburkar och flaskor.

Sen har jag också beställt ett uppgraderat medlemskap på fotosidan.se. Ska fixa min medlemssida där. Måste uppdatdera fotona. Samt börja pula med min portfolio. Tänkte ha en digital och en i gamal hederlig pappersform.

Men man kanske ska ta och läsa klart texten, för sen måste jag skriva lite minnesanteckningar. Vore ju inte så kul när man väl har läst boken om jag får minnessläpp imorgon och inte har något att säga.

Inga kommentarer: