27 oktober 2008

Makeover

Så här såg det ut innan i vår hall. En arka stol som jag har fått av farmor och farfar. Orginal från 50-talet. Sen ett gammalt nattduksbord som min morfar köpte för länge sen.


Och så här ser det ut nu. Jag köpte det lilla teakbordet på mässan. Som passar perfekt brevid stolen. Över hänger äntligen stringhyllan som jag och M har haft olika åsikter om. Men när bordet kom på plats skulle hyllan plötsligt passa in. Och då gäller det att passa på innan han ångrar sig.


Jag plockade bort lite lullull från byrån. Tyckte att en mer ren stil passade nu. Till exempel fick spegeln med guldram flytta in i vardagsrummet och sin gamla plats. Nu saknas väl bara en kobra telefon till bordet och sen är jag nöjd. - sa jag förresten att det är mässa på fyrishov i helgen? ;-)

Inga kommentarer: