7 oktober 2008

Kvällen är räddad

Jag kollade text-tv nyss. Och det verkar som att tv-kvällen är räddad.

Först ut är äntligen hemma. De har köpt ett hus på Lidingö som ska renoveras. Kul med ett mer omfattande projekt.


Sen efter det är det dax för det sista avsnittet av Maria Wern - Främmande fågel. (Jag vet att jag missar desperat housewifes).


Sen för att toppa denna tv-kväll blir det brothers & sisters på femman. Och efter det lär jag slockna fint.



Nu är den första tentan i princip klar. Skrev 10 sidor. Ska skriva ut det och kolla igenom texten. Sen imorgon är det dax att skriva forskningsöversikt. Ser på något konstigt sett fram emot det. I och med att jag skriver den får jag ju en bättre bild av hur jag ska utforma uppsatsen, så det är inte så tokigt. Bara jobbigt och tidskrävande.

Bilderna är lånade från tv4 och tv.popcrunch.com

Inga kommentarer: