20 oktober 2008

Grå trist dag.

Helgen har varit innehållsrik. I lördags var vi till Stockholm (3:e gången på en vecka för mig) för att fira Ms storasyster. Lekte en del med Gustav som nu snart är 6 månader. Så charmig! Fick en del foton som jag får ta och redigera nån dag när jag har lite mera tid.



Sen i går var vi till Fabriksbutiken i Örsundsbro. Vi skulle egentligen inte ha något. Men som alltid när vi är där kommer vi ju hem med något. Martin köpte whiskeyglas från Ittala. Och jag (har ju glömt) men kommer att få nya mattalrikar i julkapp. Jag har spanat in dessa i flera år. Och nu (fast jag har glömt bort dem) kommer jag få dem i julklapp.



Idag var det ruskigt svårt att ta sig upp ur sängen. Låg kvar allt för länge. Men nu är jag på G.

Dagens att göra lista:

*Plugga. måste läsa inför den muntliga tentan nästa fredag. Ska läsa ca 800 sidor och jag har knappt börjat.
* Gå till ICA och lämna tillbaka ett paket och hämta ett nytt från Adlibris.
*Måste banne mig damsuga nu. Nu går det inte längre!

Inga kommentarer: