29 oktober 2008

Fotografier

Det börjar så sakteliga hända saker. Jag skulle behöva fixa en portfolio med foton. Bra att ha för att visa vad jag faktiskt kan. Jag har tidigare gjort en del fotojobb, åt en frisör, en skönhetssalong och en vernisage åt ett museum. Men mest är det ändå fotograferingar vid dop, studenter, 50 års fester, 20 års fester och liknande som jag har fotat (älskar att föreviga dessa tillfällen åt folk).


Men då har jag ju alltid fotat med syftet att lämna i från mig vackra, mer privata fotografier. Nu skulle jag behöva en hel del porträtt till portfolion. Finns det någon som är sugen på att hjälpa mig? Du får vackra (högupplösta) bilder och jag får möjlighet att använda dem till min portfolio. Jag har en massa mer eller mindre tokiga idéer.

1 kommentar:

Anonym sa...

I brist på någon annan står jag gärna till förfogande :)